WarMongrel Clan

WMCLAN
 
HomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 I sing a song for my Daddy

Go down 
AuthorMessage
Tulip
Admin
avatar

Posts : 185
Join date : 2012-01-30
Age : 35
Location : The Netherlands

PostSubject: I sing a song for my Daddy   Mon Jan 30, 2012 9:04 am

Taxi to airport
i'm gonna meet
for a while
the girl of my dreams
i wanna hold her
so close to my arms
and tell her about my love

ooo... je t'aime, je t'aime mon amour
aujourd'hui, demain et toujours je t'aime, je t'aime, je t'aime mon amour (2x)

taxi to airport!
fly-time a new
'cause my love is expecting me
to live the words whispered
soft to my ear
they have to sounded for me

ooo... je t'aime, je t'aime mon amour
aujourd'hui, demain et toujours
je t'aime, je t'aime, je t'aime mon amour (4x)
Back to top Go down
kalisi

avatar

Posts : 53
Join date : 2012-01-26
Age : 38
Location : greece

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Mon Jan 30, 2012 9:57 am

ahahahah clown clown
Back to top Go down
Tulip
Admin
avatar

Posts : 185
Join date : 2012-01-30
Age : 35
Location : The Netherlands

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Tue Jan 31, 2012 2:34 am

In the beginning when I talked to Jetaime for the first time, I thought: hmm..I knew this guy but who is he?
Now you know that Jetaime is my Daddy aka my mentor.
For you, he is Jetaime. For me, he is: Je t'aime mon amour Embarassed
Back to top Go down
Jetaime

avatar

Posts : 169
Join date : 2012-01-26
Age : 32
Location : Pampanga, Philippines

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Thu Feb 02, 2012 5:16 am

Tulip my little baby! haha. can u give daddy the link to that song so i can hear it? or is it something you originally composed? hahaha. great job! im proud haha
Back to top Go down
Tulip
Admin
avatar

Posts : 185
Join date : 2012-01-30
Age : 35
Location : The Netherlands

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Thu Feb 02, 2012 11:27 am

Well Daddy, it is a very old song from Vicky Leandros & Demis Roussos, two great Greek singers. You can watch their live performance on Youtube, search for PivRrRExzw8 because I may not post an external links Crying or Very sad
A beautiful song, I love it so much.

The Greatest Greek singer I ever know is Nana Mouskouri. She has recorded songs in many languages, including Greek, French, English, German, Dutch, Italian, Portuguese, Spanish, Hebrew, Welsh, Mandarin Chinese, Maori and Turkish !!!
Universal Music Group claims that Nana Mouskouri has sold nearly 400 million discs worldwide, recording about 1,500 songs in 15 languages on 450 albums. She has more than 230 gold and platinum albums worldwide, making her a candidate for the best-selling female recording artist of all time. I love Nana with all my heart!

The most wonderful song of Nana is Only Love, the theme song to the BBC TV series Mistral's Daughter. I listened to this song for years now, almost very day of my life and everytime I was deeply touched.
Back to top Go down
Jetaime

avatar

Posts : 169
Join date : 2012-01-26
Age : 32
Location : Pampanga, Philippines

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Fri Feb 03, 2012 12:02 am

Great Job. u never fail to amaze me dear tulip haha cheers
Back to top Go down
snoob



Posts : 40
Join date : 2012-01-26
Age : 33
Location : PHILIPPINES

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Fri Feb 03, 2012 9:44 am

daddy jeff? wtf hahaha
Back to top Go down
Tulip
Admin
avatar

Posts : 185
Join date : 2012-01-30
Age : 35
Location : The Netherlands

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Fri Feb 03, 2012 11:06 am

Yes, he is my Daddy but not for long becuase his baby girl grows up fast.
The chance is quite big that his baby girl is no longer his baby girl after this weekend. So I would say: enjoy the moment before it is too late Surprised
Back to top Go down
kalisi

avatar

Posts : 53
Join date : 2012-01-26
Age : 38
Location : greece

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Sat Feb 04, 2012 6:39 am

Nana Mouskouri is a facking traidor !
Back to top Go down
Jetaime

avatar

Posts : 169
Join date : 2012-01-26
Age : 32
Location : Pampanga, Philippines

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Tue Feb 07, 2012 2:46 am

i don't know him kalisi. hahaha. Sleep
Back to top Go down
Tulip
Admin
avatar

Posts : 185
Join date : 2012-01-30
Age : 35
Location : The Netherlands

PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   Mon Feb 20, 2012 9:07 am

Too bad, sadly, cry, cry...I just lost my Daddy last night Crying or Very sad
But in exchange for that, now I have a friend for life in this virtual world.

From now on I will sing this song for my friend4life:

Amigos para siempre
Means you’ll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that cannot end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre

I feel you near me
Even when we are apart
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre

_________________
One thing people always appreciate is being appreciated.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: I sing a song for my Daddy   

Back to top Go down
 
I sing a song for my Daddy
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WarMongrel Clan :: Off-Topic Discussion :: Off-Topic-
Jump to: